Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de setembre 28, 2014

Lo prometido es deuda, per tant, avui que fa mig any que tinc el mòbil, en faré una mica de valoració:

El KINGZONE SM-N9002 és una rèplica exacta del SAMSUNG Galaxy Note 3, inclús les carcasses li van bé. Aquestes en són les seves característiques principals:

Tipus: Smartphone 3G
Sistema operatiu Android 4.2
CPU: MTK6582 Cortex-A7 Quad Core a 1,5 GHz
GPU: PowerVR SGX544MP
RAM: 1 GB
ROM: 8 GB (7.26GB disponibles)
5.7 polzades HD capacitiva (2 punts), resolució de la pantalla 1280 x 720
Freqüència de xarxa: GSM 850/900/1800/1900 MHz WCDMA 850/2100MHz
Dual SIM
Dues càmeres, frontal de 2.0 MP posterior 13,0 MP (la posterior amb flash y enfocament automàtic) Wifi
Gravetat/ llum / proximitat Sistema de Detecció
Funció FM/MP3/MP4/Bluetooth/GPS/OTG

Bateria: 3200 mhz
Dimensions: 15,1 x 8 x 0,8 cm
Preu: 130€ aprox.

D'entrada, el que més por i dubtes em generava era la seva mida. I la veritat que en un primer moment em va semblar ENORME, però ràpidament m'hi vaig acostumar i ha acabat resultant la mida ideal.

La pantalla és genial, molt bona resolució i il·luminació, 5,7 polzades donen per moltíssim.

Pel que respecta a la memòria ROM potser es queda una mica curta, però sempre pots ampliar-la mitjançant targeta SD de fins a 64 Gb.

Pel que fa al processador i memòria RAM, no són l'últim crit, però no en tinc cap queixa. El mòbil va molt fluid i pots tenir 40 aplicacions alhora obertes que no es satura. Per l'ús que jo li dono em va genial. No sé la resposta que pot tenir amb jocs força exigents gràficament, però amb les aplicacions ja us dic que cap problema.

La bateria també és un punt fort. Aguanta un dia perfectament amb un ús considerable, 3,5 hores de pantalla. Amb ús moderat dos dies perfectament. M'ha sorprès gratament tenint en compte la gran pantalla que fa que consumeixi força bateria.

El GPS i el Wifi, així com la cobertura (que al final hauria de ser el més important), força correctes.

Les càmeres sí que em van decebre una mica. La posterior és prou bona en fotografies diürnes, en les nocturnes fatal per la poca potència del flaix. La càmera davantera ha estat l'únic problema que m'ha donat el mòbil. La primera setmana se'm va embafar per l'interior, i a dia d'avui encara segueix igual.

En resum, un força bon mòbil a un preu més que assequible.

PROS: -Preu                                                                 CONTRES: -Càmera davantera
            -Resolució i mida de la pantalla
            -Bateria

Fins aquí el rollo patatero de hoy!

Deixa Un Comentari

Subscriure A Les Entrades | Subscriure Als Comentaris

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -