Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de setembre 14, 2008

Hi han paraules que no saps perquè t'encanten. El verb estimar segur que és un dels que més. Jo li tinc cert carinyu a algunes paraules en anglès com poden ser always, never, forever... I no li trobo cap explicació tret de que totes són adverbis i que m'agrada la seva aplastant rotunditat. Cap d'elles deixa lloc a matisos.

Sweet i love segur que també són algunes de les paraules més venerades, i juntes són difícilment superables. I ja quan formen part d'una cançó tan tendra com la següent només pots fer que escoltar-la i deixar-te endur i flotar entre les seves notes. Recordo que poc després de començar el bloc vaig penjar un escrit "Puñales" que parlava de les paraules i en deia que "sirven igual para hablar de lo que le agrada, que para hablar de lo que le hace daño".
Amb la música passa igual, segons com combinis les notes (i d'altres elements que intervenen que un analfabet musical com jo no intentarà explicar jaja ) poden donar lloc autèntiques obres d'art o també a autèntica merda (disculpeu la meva poca objectivitat jaja )
Bé... aquí va la cançoneta d'un grup anomenat Ghinzu (hi havien uns ganivets que es deien igual oi? jaja )

Ghinzu - Sweet Love

{ 4 comentaris }

  1. El poder de la paraula és realment molt gran... ja sigui per coses bones o dolentes. A mi m'agrada molt com sona la paraula catalana "atzavara", que no sé exactament què és, jeje!!!
    Ka

    ResponElimina
  2. L'atzavara és una planta. Aquí et deixo la definició del GDLC....


    [c. 1500; de l'àr. magrebí as-ṣabbára, íd., variant del cl. ṣubbâr, der. de ṣábir 'sèver, suc de l'àloe']

    f BOT/JARD 1 Planta de la família de les agavàcies (Agave americana), d'una gran talla i amb fulles carnoses molt grosses, espinoses a les vores i acabades en un fort mucró.

    2 p ext Qualsevol planta del gènere Agave semblant a una atzavara, com A. bracteata, A. attenuata i A. sisalana, el sisal.

    A mí una paraula que m'agrada moltíssim es: duermevela

    ResponElimina
  3. Jo també al·lucino amb el valor que li donem a un sorollet que surt de la nostra boca o a unes lletretes que escrivim plegades... Estem com un puto llum... En fin! Una de les meves combinacions favorites és "I miss you" que és la manera de dir "Et trobo a faltar" en anglés.

    ResponElimina
  4. Et regalo el meme de la felicitat! si vols saber que és i el perquè fes una lectura al bloc!

    Petons

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -