Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de desembre 18, 2007

Aquesta setmana serveix per fer una mica de tot però res al cap i a la fi jajaja Acabo d'arribar de comprar regals, una cosa menys per fer doncs en la llarga llista que hi acostuma a haver en aquestes dates.

Ahir va tocar la ITV (fent honor als acrònims tan detestats i usats per uns i altres vist els vostres últims posts ;P) de la Berli, que amb dos anys i poc tu diràs... només fer perdre el temps i els calers sobretot.

Demà? Ah si demà toca passar-se per la "pelu" i acabar de fer 4 compres, no sé si res més... Gastar i gastar que es veu que ens sobren! jajaja

Respecte al post anterior, no sé perquè no deixava afegir comentaris :S No he tocat res més i a als demés segueix deixant fer-ho, bé es igual... Gràcies Noe per avisar perque ni ho havia vist. Ah i el relat no és el que em referia, amb aquest m'hi vaig topar buscant l'altre jaajjaja. Un dia amb una mica de temps el faré jo, serà una mena de plagi d'anar per casa jajaja

No res senyors tapeu-vos no us posessiu malaltons cara les festes que ens esperen :D Jo me'n vaig a fer nones ^^

{ 4 comentaris }

  1. Buf, jo encara no he comprat res, i el que és pitjor, no sé què comprar...... Odio el Nadal, no hi puc fer més....

    ResponElimina
  2. Mira, el Nadal ja no el puc veure (se'm remarca massa la paraula "diners"), però és que a més a més, tinc dos germans que van néixer el mes de desembre!! Un al 12 i l'altre al 20. Més diners... Jo sí que ho vaig fer bé i vaig arribar al món al febrer. Ja tinc ganes de que arribi el 7 de gener :_(

    ResponElimina
  3. A mi, de moment, encara m'agrada, però em començo a estressar... Per què ens enredem a comprar regals a tort i a dret??? Pur màrqueting i consumisme, però al final... tots ho fem!!!

    ResponElimina
  4. Aquests dies,porten al descontrol,tan economic com de pes.El millort es que farem algun dia de festa,i aixó sempre es d´agraïr.Ah!si voleu ferme regals,no tindreu problemes,m´ho pregunteu i jo us dic el que vull,així no cal que us estresseu buscant,jajajajaja.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -